Suntem bucuroşi să vă explicăm.
De obicei, motivul pentru care vă contactăm este simplu: nu aţi plătit la timp o factură şi creditorul original ne-a solicitat să colectăm suma datorată. De aceea aţi primit o scrisoare de la noi, în loc să primiţi de la creditorul original, de exemplu de la compania de telefonie. Uitaţi-vă încă o dată la scrisoarea de la noi. Probabil că veţi vedea numele companiei de la care aţi achiziţionat un serviciu sau un produs.
Vom găsi o soluţie împreună.
Suntem conştienţi că se întâmplă ca oamenii să uite să plătească o factură sau că uneori condiţiile financiare nu permit plata tuturor facturilor restante deodată. Uneori, plăţile nu sunt făcute deoarece factura nu a ajuns la cumpărător.
Indiferent de situaţia dvs., o vom discuta. Vă rugăm să ne contactaţi şi vom găsi cea mai bună soluţie pentru ca dvs. să vă puteţi plăti facturile restante.
Opțiuni de plată
Puteţi utiliza următoarele metode de plată:
Virament
Card bancar
Cheși
În conturile Băncii Comerciale „VICTORIABANK” S. A.
Prin termnialele Pay Point instalate în toată țara.
De asemenea, debitorii pot achita datoriile prin reîncărcarea conturilor on-line:
Abonatii MOLDCELL pot folosi reîcarcarea contului ON-LINE.
Important: Sub nici un pretext nu evitați comunicarea cu reprezentanții băncii, furnizorului de servicii sau companiei de colectare a datoriilor. Nu încercați să amânați rezolvarea problemei apărute. Cu cât mai devreme veți începe dialogul cu creditorii, cu atât mai repede veți găsi ieșire din situație. Nimeni nu e cointeresat să obțină rambursarea datoriei prin orice mijloace.